HeadQuarters ApS
Valdemarsgade 1
1A – Venue
(Hovedindgang i åbningstiden).
1B – Administration
(postadresse, indgang til møder, samt get-in for bands/artister).
8000 Aarhus C.
Danmark.
CVR. 33351488

Åbningstider for venue:
TORSDAG 19.00 – 03.00
FREDAG og LØRDAG 19.00 – 05.00
Øvrige dage kan der være åben ved koncerter, teaterforestillinger og lign. arrangementer.
Se vores kalender her venue.hq.dk/events/

Spil koncert på HeadQuarters

På HeadQuarters elsker vi ny musik og tager musikken seriøst.
HQ præsenterer, som udgangspunkt, kun originalmusik på livescenen.
Vi arrangerer selv de fleste koncerter, men har også samarbejder med byens koncertarrangører,
og er altid åbne for nye samarbejder.

Når du/I som band vælger at tage skridtet og udfylde vores bookingformular
og dermed ansøge om at blive booket hos os, bør du/I dermed også være opmærksomme på vores samarbejdsmodel.
Vi går nemlig meget op i, at det skal være en fantastisk og sjov oplevelse, at spille på HeadQuarters.
Det er ikke sjovt, for selv den bedste musiker, at spille foran blot en håndfuld mennesker.

At sende en mail med ekstensive beskrivelser af bandets forståelse af musikken, historik,
samt deltagelse i Karrierekanonen og et par episke optrædener på et par andre spillesteder,
er derfor ikke nødvendigvis vejen frem hos os. Altsammen er helt fantastisk, og vi bifalder enhver indsats
som man gør sig som musiker for at komme ud at spille – men I er ikke alene og det er ikke et kvalitetsstempel i sig selv.

Vi vil derfor hellere høre om jeres fanbase, jeres publikum, jeres aktive arbejde for at bygge et follow
og jeres konkrete idéer til at gøre dette show unikt og velbesøgt.
Herunder gerne hvilke andre bands I vil slå jer sammen med, hvilke kommunikationskanaler I bruger osv.

Derfor har vi lavet en bookingformular, der vil hjælpe jer og os,
til at få de præcise informationer, der skal bruges til at komme godt fra start.

HeadQuarters er et privat spillested og arbejdsplads for mere end 20 ansatte.
Økonomien er på HQ udelukkende baseret på indtjeningen i baren, og er dermed helt seperat fra scenen.

HQ laver/promoter ca. 200 shows om året. Derfor skal der lægges fælles kræfter i en koncert.
Der skal arbejdes benhårdt, dedikeret og ikke mindst struktureret, for at sikre en god og succesfuld aften.

Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig/jer!

Hos HeadQuarters kan du holde din fest i vores hyggelige 70er inspirerede lokaler.

HeadQuarters tilbyder en bred variation af øl, drinks og cocktails samt vores egne resident DJ’s som spiller funk, soul og disco.

Om det er en tilbagelænet reception, julefrokost, studiefest eller bare en anderledes sjov aften for dig og dine gæster, står vi klar til at imødekomme dine ønsker.

Vi er åbne overfor alle tænkelige idéer og hos os er der plads til det hele.

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY
  • :
  • Fortæl os lidt om dine ønsker og idéer.

Book et bord!

Med et bord på HeadQuarters, er jeres selskab sikret siddepladser gennem hele aftenen.
Jeres selskab får jeres helt egen sofagruppe reserveret, hvor i kan sidde og nyde en bred variation af drikkevarer samt den hyggelige stemning som HQ ligger for aftenen.
Bordpakker kan kombineres på mange måder og vi er altid klar til at møde jer og jeres selskabs behov og ønsker.
Ønsker du at booke et bord på HeadQuarters, udfyld da formularen under og vores barchef vil vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt.

*Formularen er en forespørgsel, din bordbooking er først gældende når du har modtaget en bekræftigelse.

Har du glemt noget på HeadQuarters?
Hver weekend indsamler vi glemte sager, som bliver fundet på HQ. Vi sikrer at alt opholdes sikkert, indtil det bliver afhentet igen.

Hvis du har glemt noget på HQ, udfyld da nedenstående formular, og vi vender tilbage hurtigst muligt! 

Vi søger løbende bartendere, runnere og garderobe/entré på HeadQuarters. Så sidder du med en følelse af at du bare MÅ være en del af holdet, så upload din ansøgning og cv lige her.

Har du ris / ros til HeadQuarters, er du velkommen til at smide os en besked herunder, og vi vil tage det til efterretning.

Kommende events

Seneste nyheder